رییس جمهور سابق کشورمان در پیامی به گردهمايي سراسري ستاد ملي جوانان حامي خاتمي که در مرکز همایش های رایزن برگزار شد گفت: ابراز محبت شما به این بنده کوچک خدا موجب شرمندگی من است ولی افتخار می کنم که در میهن چنین ظرفیت بزرگی وجود دارد که اگر مورد توجه قرار گیرد راه صد ساله اعتلاء و پیشرفت را یکشبه می توان پیمود.

متن کامل پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مشتاق بودم که در جمع مبارک عزیزان که از نقاط مختلف به تهران آمده اند حضور یابم و از محضر کسانیکه دوستشان دارم بهره مند شوم.

ستاد 88 تجربه و ابتکاری بود که نشانگر شایستگی؛ درد آشنایی و آفرینندگی جوانان برومندی است که ایمان و ایران خواهی و آزادی طلبی و استقلال جویی از ویژگی های آنان است.

گرچه ابراز محبتشان به این بنده کوچک خدا موجب شرمندگی من است ولی افتخار می کنم که در میهن چنین ظرفیت بزرگی وجود دارد که اگر مورد توجه قرار گیرد راه صد ساله اعتلاء و پیشرفت را یکشبه می توان پیمود.

آنچه برای من ارجمند است همین حضور مبارک است که باید کوشید به صورت جریانی پویا و استوار ادامه یابد و با گذشت از مقصد و هدف خاصی که برای آن بوجود آمده است از میان برخیزد و همچنان و بماند ببالد و باز هم چشم امید به خود عزیزان است که بیاندیشند و راه کار و راهبرد تداوم حضور را بیابند.

برای عزیزان از صمیم قلب آرزوی موفقیت و به روزی می کنم.


سید محمد خاتمی

21/12/1387
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا